jueves, 15 de noviembre de 2012

Poema (de Ánchel Conte)


………………………….
……………………………
O mío cuarto atra vegada. As mías cosas que quiero á fuerza d’estar con yo: libros, tinteros, estampas y ixe florero viello d’añadas con fuellas secas d’agüerro…Cosa ¿verdá? No, entr’ellas he rosigau o tiempo de cada día. Son testes d’o silencio, y he plegau à amalas como cualcosa de yo qu’esdeviene cuerpo y sudor…He deixau de zaga o mar y as carreras. He tornau n’iste mundo pequeñé, amagau entre cuatro paretes, an yo só yo, y an a vida se fa tranquila, sin prisas. Ye a paz luen de temors y misterios. Aquí tó ye tan fácil, tan sencillo, qu’una güellada esbrizna misterios y espanta temors…Ni a sangre perbulle…As mías cosas de siempre…A paz abastada d’o pueblo…A soledá d’o cuarto. Y afuera o río pasa, igual como ayer, cantando.
(Escrito en 1969, dimpués d’un cabo semana en Barcelona, n’o mío cuarto d’a Fonda Sánchez en L’Aínsa)


LOS POEMAS DE HOY ESTÁN ESCRITOS EN 1968 Y 1969 Y PUBLICADOS EN 1972 EN “NO DEIXEZ MORIR A MÍA VOZ” (Colección El Bardo, Barcelona).
CUARENTA AÑOS HA HECHO HACE UNOS MESES…Y LA VIDA SIGUE
HE CONSERVADO LA ORTOGRAFÍA USADA EN AQUEL MOMENTO ...EN QUE EL ARAGONÉS COMÚN LITERARIO DABA SUS PRIMEROS PASOS

No hay comentarios:

Publicar un comentario