viernes, 5 de abril de 2013

CEÑO QUE O SOL ACLISA (De Ánchel Conte)

repinchas as mans e con natural poderoso ceño lo sol aclisas n’a tuya gollada o mar s’atura 
me fundo á preset n’a sima abisal d’a tuya esencia mirando á ciegas a luz que á la luz furtas 
i trobo lo amagau tresoro de l’alma tuya tremolosa pilazana azul que n’o peito m’esvolastría 
leve soflo d’aire rusién a mía boca n’a tuya sondormida espalda como nau en puerto ligada
sotil seda de mil fils colorius os míos didos esnavesando lo cuerpo tuyo huracán que tot ixarna 
o tuyo beso sobre o mío beso fuego alto d’a chera me leva dellá de todas as posibles buegas 
yes luminosa remeranza á tu me anso ta privar o naufrachio n’o mar burzoso que me clama
enreble branca yo que n’a tuya corriente se deixa arrocegar dica rozar a més altera estrela 
que como bela luminaria d’as crapetas dende o tuyo interior s’esparde marca viero e guía
aquí me tiens tranca puertas finestras obra muros con vidrio trasparén tot lo espacio acubilla 
..
deixa que me i pierda
.. 
con tu áman en silencio espullaus aguardaremos que tovamén dende a nuei mos pleva o día


No hay comentarios:

Publicar un comentario